Wtorek, 14 stycznia 2025r. | Imieniny: Feliksa, Domosława, Niny
Pokaż menu

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY CHWILOWEGO BRAKU MOŻLIWOŚCI ZAŁATWIENIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z DOWODAMI OSOBISTYMI

03 listopada, 2021

Urząd Miejski w Pruchniku uprzejmie informuje, że zgodnie z otrzymanym komunikatem od Departamentu Spraw Obywatelskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na dzień 5 listopada br. na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych dla urzędników.

W dniu 5 listopada br. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:

•    złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
•    odebrania nowego dowodu osobistego,
•    ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
•    zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
•    zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
•    zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.

Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r. od godz. 7:00.

 




Gmina Pruchnik

Możliwość komentowania została wyłączona.

Redakcja oraz właściciel Serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).