KOMUNIKAT DOTYCZĄCY CHWILOWEGO BRAKU MOŻLIWOŚCI ZAŁATWIENIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z DOWODAMI OSOBISTYMI
Urząd Miejski w Pruchniku uprzejmie informuje, że zgodnie z otrzymanym komunikatem od Departamentu Spraw Obywatelskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na dzień 5 listopada br. na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych dla urzędników.
W dniu 5 listopada br. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:
• złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
• odebrania nowego dowodu osobistego,
• ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
• zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
• zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
• zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.
Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r. od godz. 7:00.